خرید و فروش ورق فولادی جدید

خرید و فروش آهن آلات و ورق های فولادی

خرید و فروش ورق فولادی جدید

خرید و فروش آهن آلات و ورق های فولادی

ورق گالوانیزه

خرید ورق گالوانیزه مستلزم رعایت نکات در هنگام گزینش و خرید است , درین میان می شود به کیفیت پوشش روی اشاره نمود . همینطور مقدار چگالی روی پوشش داده شده در تراز ورق از اهمیت ویژه ای هنگام خرید ورق سیاه شامل است . در هنگام خرید به کیفیت ورق سیاه اعتنا کنید بخش اعظمی از ورق های وارد شده بی کفیت بعداز مدتی تخریب شده و بر روی تراز آن ها شوره تولید می شود .


ارزش ورق گالوانیزه مشهد

بها ورق گالوانیزه مشهد به کیفیت سوله خالق و دسته و ضخامت آن وابسته است . بها ورق گالوانیزه بی تأثیر از نوسانات ارزی نبوده و با ارتقا ارزش ارز و دلار ارتقاء یافته است . استدلال این دستور آن است که با ارتقا بها دلار صادرات ارتقا یافته از این رو بازار درون با نبود تولیدات مواجه می شود . بعلاوه ارزش تنظیم مواد اول برای ورق گالوانیزه ارتقاء داشته و بر ارزش آخری آن تأثیر گذار است .

ارزش ورق گاوانیزه را می‌توانید به طور آنلاین در مغازه شهرآهن ملاحظه کنید . شما میتوانید ورق گالوانیزه را به بها درب کارگاه از دکان شهرآهن اخذ کنید . همینطور می‌توانید برای اخذ مشورت کردن برای پیش گویی و ارزیابی بها ورق گالوانیزه درطول روز های آینده در بازار با مشاورین کارشناس در شهرآهن تماس حاصل نمایید و از موعظه های آن ها برخوردار گردید .


نمودار ارزش ورق گالوانیزه مشهد

نمودار بها ورق گالوانیزه مشهد را میتوانید با کلیک بر روی هر مورد از تولیدات تحت بازدید فرمائید . نمودار ارزش ورق گالوانیزه تغییرات ارزش این کالا را در هفت دیروز اکران می‌دهد . با بازدید نمودار نتایج معین است که به نسبت ماه های قبل ارزش ورق گالوانیزه به ثبات رسیده است .


لیست بها ورق گالوانیزه مشهد

لیست بها ورق گالوانیزه مشهد در جدول پایین آورده شده‌است . بها ورق گالوانیزه به مواقعی مثل ضخامت , کیفیت ورق گالوانیزه و کارگاه سازنده ورق مربوط است . این ورق که نوعی آهن روکش دار به اکانت می‌آید به جهت نوسانات ارزی دارنده ارزش اثبات نبوده و همواره در اکنون تغییر تحول است . حیث به گران شدن ارزش مواد ناپخته و ارتقاء واحد سنجش صادرات این ورق , این ارتقا ارزش به دور از توقع وجود ندارد . برای کسب داده ها بخش اعظم با تارنما فروشگاهی شهر آهن تماس حاصل نمایید . مشاوران کارشناس این وبسایت فروشگاهی در ساعتها اداری , پاسخگوی سوال های و نظرها بوده و می‌توانید بها های روز را با اعتنا به کاربرد خویش استعلام فرمایید . شماره تماس کمپانی آهن مازون  است . کافی است با شماره های تارنما تماس گرفته تا در او‌لین زمان , ورق گالوانیزه را برعلیه ساختمان خویش تحویل بگیرید .


ارزش هر کیلو ورق گالوانیزه

بها هر کیلو ورق گالوانیزه مشهد در جدول ذیل اکران داده شده‌است . ارزش ها بر پایه ی پهنا و سوله خالق آن مختلف است . واحد وزن مبتنی بر کیلوگرم احتساب شده‌است .

برای دریافت اطلاعات بخش اعظم در خصوص با بعد ها ورق گالوانیزه , گونه های ورق گالوانیزه , بها ورق گالوانیزه سقفی و بها ورق گالوانیزه 3میل با شماره های نوشته شده در وب سایت تماس نتیجه ها نمایید.

ورق فولادی

انواع ورق روغنی

ورق روغنی در سه دسته ورق عادی , ورق نصفه کششی و ورق فوق کششی و با ضخامت های متغیر ساخت می شود . اسم تجاری اشکال ورق های روغنی به شرح پایین است :


ورق روغنی st12

ورق روغنی st12 خواسته ورق روغنی ساده است .


ورق روغنی st13

ورق روغنی st13 خواسته ورق روغنی با قابلیت و امکان کشسانی پائین هست .


ورق روغنی st14

ورق روغنی st14 خواسته ورق های روغنی است که خواص کشی دوچندان بالایی دارا‌هستند .


بعدها ورق روغنی

بعدها ورق روغنی جانور در بازار گوناگون است . در شرایط استاندارد ضخامت ورق روغنی به صورت متوسط مابین 0 . 03 الی 3 میلی متر است و در پهنا های 100 الی 125 سانتی متر جان دار میباشند . وزن ورق های روغنی استاندارد بوده و غالبا با وزن آهن یکسان است .


بها ورق روغنی

ارزش ورق روغنی هم به دست اندرکاران متفاوتی وابسته است . در طول خرید ورق روغنی بایستی به مورد ها اکثری همچون کیفیت سوله خالق و اصل بودن فرآورده اعتنا کنید . مغازه شهرآهن بر آن بوده تا با ایجاد بی واسطه و عرضه ورق روغنی بی واسطه و با مرغوب ترین کیفیت این تولید ها را بدست شما دوستان عزیز برساند و برای اطلاع از بها ورق روغنی جداول ذیل را مطالعه کنید . همینطور برای به دست آوردن مشورت مجانی می‌توانید با کارشناسان فروش و متخصص ها شهرآهن تماس نتایج کنید .


فروش ورق روغنی

فروش ورق روغنی در وب سایت شهر آهن قابلیت و امکان پذیر شده‌است . شما دوستان به راحتی می‌توانید گونه های ورق های روغنی با ضخامت های متفاوت را در وب سایت بازدید و نسبت به خرید آن ها مبادرت فرمائید . شهر آهن برای راحتی شما دوستان عزیز فروش ورق های روغنی همه برندها و کارخانجات کیفیت خوب را ارائه نموده است .


نمایندگی فروش ورق روغنی

در شرایطی‌که می‌خواهید ورق روغنی را بی واسطه و مستقیما از نمایندگی آن را اخذ فرمایید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید . شهر آهن جهت کوتاه نمودن دست واسطه ها و سودجویان نمایندگی فروش ورق های روغنی باکیفیت و مارک را داشته و آنرا بی واسطه و به ارزش درب کارگاه در وبسایت شهر آهن عرضه نموده است . در جدول ذیل ارزش روز اشکال ورق های روغنی آورده شده‌است .


برای اطلاع از وزن ورق روغنی , ارزش ورق روغنی قزاق , ارزش ورق روغنی در بورس , ارزش ورق روغنی هفت الماس , بها ورق روغنی شیت , ورق روغنی st12 , وزن ورق روغنی ,

فروش ورق روغنی در اصفهان , بها ورق به دکان شهرآهن مراجعه کنید .

ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه مراد ورق های آهنی است که پوششی از مال روی بر تراز آن پوشیده شده‌است . ورق گالوانیزه با دقت به آنکه از پوشش روی برای آن مستعمل شده‌است , در فضا آزاد زنگ نمی زند . ورق گالوانیزه طی روند نورد سرد ساخت می شود . ورق های گالوانیزه در اندازه coting با یکدیگر مختلف می‌باشند . هرچه ترازو روی بر مرحله آهن بخش اعظم باشد ورق گالوانیزه coting بالاتری داراست .


مصارف ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه تولیدی در اکثری مورد ها همچون تابلوهای برق , پنل ها , سینی کابل , قطعات اسباب و اثاث خانگی , لوله گرم کننده , شبکه سیستم سرمایش , ناودان , لوله ها و از کلیه کلیدی خیس در بدنه و سقف کارخانه , گلخانه و تالار ها کاربرد داراست . می قدرت ذکر کرد ورق گالوانیزه برای مصارفی کاربرد داراست که احتمال زنگ خوردگی آهن و تولید ضرروزیان وجود داشته باشد .


فروش ورق گالوانیزه مشهد

فروش ورق گالوانیزه مشهد در تارنما شهر آهن قابلیت و امکان پذیر شده‌است . شما دوستان به راحتی می‌توانید ورق های گالوانیزه با ضخامت های متعدد را در تارنما بازدید و نسبت به خرید آن‌ها مبادرت فرمائید . شهر آهن برای راحتی شما دوستان فروش ورق های گالوانیزه همه برندها و کارخانجات کیفیت خوب را ارائه نموده است .

فروش ورق گالوانیزه به سراسر مرزوبوم قابلیت پذیر می‌باشد.

ورق ST52

ورق ST52 نوعی ورق سیاه آلیاژی بوده که در صنعت کاربرد فراوانی دارااست . این ورق یک فولاد ساختاری با ایستادگی بالا است که می‌تواند به راحتی به بقیه فولادهای قابل جوشکاری , جوش داده شود . ورق ST52 با دارا بودن مقادیر قابل توجهی موادتشکیل دهنده سیلیسیم و منگنز نسبت به ورق های ST37 و ST33 از خاصیت پایداری در قبال پیچش و خمش , خواص ارتجاعی و تحمل وزن بیشتری برخوردار‌است .


St در معنای یک ساختار فولاد کربنی کلی است ( که‌این یعنی کربن بی آلایش به جای آلیاژ ناچیز ) , که برای عملیات حرارتی در حیث گرفته نمیشود ( به جز عملیات حرارتی که به صورت ارگانیک در هنگام خنک شدن از عملیات نورد گرم واقعه می افتد ) . و 52 در معنای دست کم استحکام کششی 52 کیلوگرم در هر میلیمتر مربع است . در واحدهای SI , این عدد 510 مگاپاسکال است . به طورمثال ورق ST52 به‌این معناست که‌این فولاد دربردارنده 44 کیلوگرم استحکام کششی در 1 میلی متر مربع است . عددی که پس از 52 قرار می‌گیرد و توسط یک خط تیره از آن غیر وابسته می شود , نشان دهنده جایگاه کیفیت آن فولاد است به صورت نمونه ورق st52 - 3 نشان دهنده فولاد ساختمانی با استحکام کششی 520 نیوتن بر میلی متر مربع و با رتبه کیفیت 3 است .


چندین نکته حائض اهمیت در خرید ورق های ST52 :

در خرید این دسته ورق ها به طبع می بایست به نرمالایز بودن و استاندارد بودن متاع دقت داشت .

داشتن آزمایش UTبرای ورق های بالای ضخامت 50 میلی متر الزامیست .

عموما در انتهای اسم ورق های ST52 - 3N که به مشتریان عرضه میگردد صحبت N از کلمه Normalized گرفته شده‌است .

همینطور دقت داشته باشید که‌این گونه ورق ها عموما گذشته از به کارگیری بوسیله دستگاه UT آزمایش میگردد این جور آزمایش که آزمایش التراسونیک اسم دارااست بوسیله امواج صوت با فرکانس بالا در قطعه موضوع آزمایش جهت دهی شده و عیوب سطحی و پایین سطحی را واضح می نماید که‌این عیوب دربرگیرنده سوراخ ها , تورق ها , عیوب انقباضی , حفره ها , پارگی ها , پوسته شدگی , اختلال و فرج و پیوستگی ناقضکه هر مورد از آن‌ها سبب ساز رد شدن این ورق ها در آزمایش می‌گردد .


فولاد  نمایندگی فروش ورق st52 در جمهوری اسلامی ایران است و اشکال ورق های ST52 را با استانداردهای بدون نقص و انجام آزمایش بوسیله دستگاه UT را با کمترین ارزش و شایسته ترین کیفیت عرضه می نماید . شما میتوانید پیشنهاد خویش را نیز به حالت حضوری و نیز آنلاین تصویب فرمائید و خرید ورق st52 خویش را انجام دهید . همینطور برای فروش ورق st52 می‌توانید با ما تماس بگیرید!

ورق ST52 که در بعدها ۱۵۰۰*۶۰۰۰ میلیمتر و ۲۰۰۰*۶۰۰۰ میلیمتر عرضه میشوند , در جمهوری اسلامی ایران به وسیله سوله های فولاد مبارکه اصفهان و اکسین اهواز , و در گونه وارد شده آن از مرزوبوم های ژاپن , کره , هند , چین , روسیه و آلمان وارد میشود . در لیست تحت می‌توانید بها ورق st52 اصفهان و ارزش فولاد st52 اکسین اهواز را ببینید .


خاصیت مکانیکی ورق ST52

از ویژگی ها مکانیکی ورق ST52 , می شود به توان تسلیم بیشتراز 355 مگاپاسکال و ایستادگی کششی 46 - 630 مگاپاسکال اشاره نمود . این فولاد با وجود کربن یه خرده که داراست , از خصوصیت صورت دهی سرد نیکی برخوردار‌است .

شایان ذکر است که بدلیل نوساسنات شدید بازار ارز , ارزش ها تقریبی می‌باشند و تنها برای برآورد مخارج شما می باشند . لذا برای اخذ آپدیت بها ورق ST52 با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

قیمت ورق های فولادی

ورق فولادی

شکل ظاهری

در‌این روند تولید ورق روغنی ورق های با ضخامت بالا بوسیله نورد به ضخامت های زیر خیس تبدیل میگردند . در‌این روند به جهت به کارگیری از نورد سرد کیفیت ظاهری ورق های نورد شده مضاعف خوب هست . از این جهت از ورق های روغنی عمده در کاربردهایی که ورق ظواهر جسم را تشکیل می دهداستفاده می شود . ورق سرد بسته به جور آلیاژ و همینطور عملیات حرارتی انجام یافته بر روی آنان به تعدادی مدل کلی تقسیم می شود .

 

ورق های عادی ( نظیر ST۱۲ ) , ورق های نصفه کشش ( نظیر ST۱۳ ) و ورق های فوق کشش ( مثل ST۱۴ ) مثال هایی از گونه های ورق روغنی می‌باشند . استاندارد ضخامت ورق روغنی در میان ۳ دهم میلی متر الی ۳ میلی متر می‌باشد و از دید پهنا هم دارنده دو پهنا استاندارد ۱۰۰ سانتی متر و ۱۲۵ سانتی متر میباشند . در جمهوری اسلامی ایران موسسات فولاد مبارکه اصفهان , هفت الماس و کمپانی فولاد غرب بیشتر ایجاد کنندگان ورق سرد ( ورق روغنی ) می‌باشند و از بین ورق های وارد شده ورق روغنی روس و قزاق در بازار کشور‌ایران پرکاربرد و مالامال مصرف می‌باشند .

 

کاربرد ورق روغنی

ورق نورد سرد ( ورق روغنی ) مبنا ساخت ورق گالوانیزه ( ورق سپید ) می باشند . از آنجایی که ورق گالوانیزه رنگی خویش هم از ورق گالوانیزه ساخته می شود پس در سود شالوده و مبنا ورق رنگی , ورق روغنی ( ورق سرد ) میباشد .

 

وزن ورق روغنی

ورق های روغنی یا این که به عبارتی نورد سرد دارنده وزن استاندارد ویژه می‌باشند که با آهن بی آلایش نسبتاً یکسان می‌باشد .

 

ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه از ورق سرد ( ورق روغنی ) ساخت می شود هم نوعی دیگر از ورق فولادی هست که برای ساخت ورق گالوانیزه طی یک فرایند طولانی در تمام مرحله ورق روغنی اندازه یک سری میکرون فلز روی را می نشانند تا ورق فولادی درمقابل زنگ زدگی مقاوم شود به عبارت دیگر در ورق گالوانیزه , فی مابین آهن و روی , پیلی الکتروشیمیایی تشکیل می گردد که در آن روی به جای آهن تحت عنوان آند و آهن تحت عنوان کاتد بکار می رود . در ورق گالوانیزه چه بسا در‌حالتی که پوشش آن نیز شکستگی پیدا نماید , زنگ نخواهد زد .

 

شایسته ترین ارزش های آهن و فولاد در سرتاسر کشور‌ایران را اینجا میتوانید ملاحظه کنید

فولاد ۲۴ بازار آتی آهن و فولاد

 

کوتینگ ورق گالوانیزه چیست؟

کوتینگ ( به انگلیسی : Coatting ) مقدار پوشش روی در دو مرحله ورق و واحد آن gr/m2 می‌باشد . هر چقدر اندازه فلز روی ( zn ) اضافه پوشانیده شده باشد اصطلاحاً کوتینگ ورق فراتر می‌رود . از آنجایی که ورق های گالوانیزه که کوتینگ فراتر دارا‌هستند کیفیت بهتری به مراتب دارا هستند , در بازار تحت عنوان متاع مرغوبتر داد و ستد می گردند . ورق های چینی کوتینگ دربین ۱۰۰ تا ۱۲۰ و ورق های ژاپنی و هندی و کره ای و غیره تا ۱۸۰ کوتینگ هم دارا می‌باشند .

 

ویژگی ها ورق گالوانیزه

پهنا : ۱۰۰۰ و ۱۲۵۰

کوتینگ : ۱۰۰ – ۱۲۰ – ۱۸۰ – ۲۲۰ – ۲۷۵

ضخامت : ۰٫۱۸ – ۰٫۴۰ – ۰٫۹۰ – ۲ – ۶

وزن کویل : ۳٫۵ الی ۱۲ بدن

قطر داخلی کویل : ۵۷۰ الی ۶۲۰

گونه های : کرم دار ( به انگلیسی : Chromated ) و سوای روغن ( به انگلیسی : Unoiled )

گل در ورق گالوانیزه چیست؟ ( Spangle )

وجود گل ( به انگلیسی : Spangle ) به جهت وجود ناخالصی در روی هنگام کریستال شدن روی مذاب بر روی ورق سرد ( ورق روغنی ) میباشد . به جهت مساله زیست محیطی در آتی کلیه ی کالاهای گالوانیزه فارغ از گل ایجاد خواهند شد .

به صورت کلی سه جور گل موجود هست : دسته بی گل ( به انگلیسی : Zero Spangle ) , نوع گل ریز ( به انگلیسی : Minimum Spangle ) و گونه گل