خرید و فروش ورق فولادی جدید

خرید و فروش آهن آلات و ورق های فولادی

خرید و فروش ورق فولادی جدید

خرید و فروش آهن آلات و ورق های فولادی

ورق ST52

ورق ST52 نوعی ورق سیاه آلیاژی بوده که در صنعت کاربرد فراوانی دارااست . این ورق یک فولاد ساختاری با ایستادگی بالا است که می‌تواند به راحتی به بقیه فولادهای قابل جوشکاری , جوش داده شود . ورق ST52 با دارا بودن مقادیر قابل توجهی موادتشکیل دهنده سیلیسیم و منگنز نسبت به ورق های ST37 و ST33 از خاصیت پایداری در قبال پیچش و خمش , خواص ارتجاعی و تحمل وزن بیشتری برخوردار‌است .


St در معنای یک ساختار فولاد کربنی کلی است ( که‌این یعنی کربن بی آلایش به جای آلیاژ ناچیز ) , که برای عملیات حرارتی در حیث گرفته نمیشود ( به جز عملیات حرارتی که به صورت ارگانیک در هنگام خنک شدن از عملیات نورد گرم واقعه می افتد ) . و 52 در معنای دست کم استحکام کششی 52 کیلوگرم در هر میلیمتر مربع است . در واحدهای SI , این عدد 510 مگاپاسکال است . به طورمثال ورق ST52 به‌این معناست که‌این فولاد دربردارنده 44 کیلوگرم استحکام کششی در 1 میلی متر مربع است . عددی که پس از 52 قرار می‌گیرد و توسط یک خط تیره از آن غیر وابسته می شود , نشان دهنده جایگاه کیفیت آن فولاد است به صورت نمونه ورق st52 - 3 نشان دهنده فولاد ساختمانی با استحکام کششی 520 نیوتن بر میلی متر مربع و با رتبه کیفیت 3 است .


چندین نکته حائض اهمیت در خرید ورق های ST52 :

در خرید این دسته ورق ها به طبع می بایست به نرمالایز بودن و استاندارد بودن متاع دقت داشت .

داشتن آزمایش UTبرای ورق های بالای ضخامت 50 میلی متر الزامیست .

عموما در انتهای اسم ورق های ST52 - 3N که به مشتریان عرضه میگردد صحبت N از کلمه Normalized گرفته شده‌است .

همینطور دقت داشته باشید که‌این گونه ورق ها عموما گذشته از به کارگیری بوسیله دستگاه UT آزمایش میگردد این جور آزمایش که آزمایش التراسونیک اسم دارااست بوسیله امواج صوت با فرکانس بالا در قطعه موضوع آزمایش جهت دهی شده و عیوب سطحی و پایین سطحی را واضح می نماید که‌این عیوب دربرگیرنده سوراخ ها , تورق ها , عیوب انقباضی , حفره ها , پارگی ها , پوسته شدگی , اختلال و فرج و پیوستگی ناقضکه هر مورد از آن‌ها سبب ساز رد شدن این ورق ها در آزمایش می‌گردد .


فولاد  نمایندگی فروش ورق st52 در جمهوری اسلامی ایران است و اشکال ورق های ST52 را با استانداردهای بدون نقص و انجام آزمایش بوسیله دستگاه UT را با کمترین ارزش و شایسته ترین کیفیت عرضه می نماید . شما میتوانید پیشنهاد خویش را نیز به حالت حضوری و نیز آنلاین تصویب فرمائید و خرید ورق st52 خویش را انجام دهید . همینطور برای فروش ورق st52 می‌توانید با ما تماس بگیرید!

ورق ST52 که در بعدها ۱۵۰۰*۶۰۰۰ میلیمتر و ۲۰۰۰*۶۰۰۰ میلیمتر عرضه میشوند , در جمهوری اسلامی ایران به وسیله سوله های فولاد مبارکه اصفهان و اکسین اهواز , و در گونه وارد شده آن از مرزوبوم های ژاپن , کره , هند , چین , روسیه و آلمان وارد میشود . در لیست تحت می‌توانید بها ورق st52 اصفهان و ارزش فولاد st52 اکسین اهواز را ببینید .


خاصیت مکانیکی ورق ST52

از ویژگی ها مکانیکی ورق ST52 , می شود به توان تسلیم بیشتراز 355 مگاپاسکال و ایستادگی کششی 46 - 630 مگاپاسکال اشاره نمود . این فولاد با وجود کربن یه خرده که داراست , از خصوصیت صورت دهی سرد نیکی برخوردار‌است .

شایان ذکر است که بدلیل نوساسنات شدید بازار ارز , ارزش ها تقریبی می‌باشند و تنها برای برآورد مخارج شما می باشند . لذا برای اخذ آپدیت بها ورق ST52 با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد