خرید و فروش ورق فولادی جدید

خرید و فروش آهن آلات و ورق های فولادی

خرید و فروش ورق فولادی جدید

خرید و فروش آهن آلات و ورق های فولادی

ورق فولادی

انواع ورق روغنی

ورق روغنی در سه دسته ورق عادی , ورق نصفه کششی و ورق فوق کششی و با ضخامت های متغیر ساخت می شود . اسم تجاری اشکال ورق های روغنی به شرح پایین است :


ورق روغنی st12

ورق روغنی st12 خواسته ورق روغنی ساده است .


ورق روغنی st13

ورق روغنی st13 خواسته ورق روغنی با قابلیت و امکان کشسانی پائین هست .


ورق روغنی st14

ورق روغنی st14 خواسته ورق های روغنی است که خواص کشی دوچندان بالایی دارا‌هستند .


بعدها ورق روغنی

بعدها ورق روغنی جانور در بازار گوناگون است . در شرایط استاندارد ضخامت ورق روغنی به صورت متوسط مابین 0 . 03 الی 3 میلی متر است و در پهنا های 100 الی 125 سانتی متر جان دار میباشند . وزن ورق های روغنی استاندارد بوده و غالبا با وزن آهن یکسان است .


بها ورق روغنی

ارزش ورق روغنی هم به دست اندرکاران متفاوتی وابسته است . در طول خرید ورق روغنی بایستی به مورد ها اکثری همچون کیفیت سوله خالق و اصل بودن فرآورده اعتنا کنید . مغازه شهرآهن بر آن بوده تا با ایجاد بی واسطه و عرضه ورق روغنی بی واسطه و با مرغوب ترین کیفیت این تولید ها را بدست شما دوستان عزیز برساند و برای اطلاع از بها ورق روغنی جداول ذیل را مطالعه کنید . همینطور برای به دست آوردن مشورت مجانی می‌توانید با کارشناسان فروش و متخصص ها شهرآهن تماس نتایج کنید .


فروش ورق روغنی

فروش ورق روغنی در وب سایت شهر آهن قابلیت و امکان پذیر شده‌است . شما دوستان به راحتی می‌توانید گونه های ورق های روغنی با ضخامت های متفاوت را در وب سایت بازدید و نسبت به خرید آن ها مبادرت فرمائید . شهر آهن برای راحتی شما دوستان عزیز فروش ورق های روغنی همه برندها و کارخانجات کیفیت خوب را ارائه نموده است .


نمایندگی فروش ورق روغنی

در شرایطی‌که می‌خواهید ورق روغنی را بی واسطه و مستقیما از نمایندگی آن را اخذ فرمایید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید . شهر آهن جهت کوتاه نمودن دست واسطه ها و سودجویان نمایندگی فروش ورق های روغنی باکیفیت و مارک را داشته و آنرا بی واسطه و به ارزش درب کارگاه در وبسایت شهر آهن عرضه نموده است . در جدول ذیل ارزش روز اشکال ورق های روغنی آورده شده‌است .


برای اطلاع از وزن ورق روغنی , ارزش ورق روغنی قزاق , ارزش ورق روغنی در بورس , ارزش ورق روغنی هفت الماس , بها ورق روغنی شیت , ورق روغنی st12 , وزن ورق روغنی ,

فروش ورق روغنی در اصفهان , بها ورق به دکان شهرآهن مراجعه کنید .

ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه مراد ورق های آهنی است که پوششی از مال روی بر تراز آن پوشیده شده‌است . ورق گالوانیزه با دقت به آنکه از پوشش روی برای آن مستعمل شده‌است , در فضا آزاد زنگ نمی زند . ورق گالوانیزه طی روند نورد سرد ساخت می شود . ورق های گالوانیزه در اندازه coting با یکدیگر مختلف می‌باشند . هرچه ترازو روی بر مرحله آهن بخش اعظم باشد ورق گالوانیزه coting بالاتری داراست .


مصارف ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه تولیدی در اکثری مورد ها همچون تابلوهای برق , پنل ها , سینی کابل , قطعات اسباب و اثاث خانگی , لوله گرم کننده , شبکه سیستم سرمایش , ناودان , لوله ها و از کلیه کلیدی خیس در بدنه و سقف کارخانه , گلخانه و تالار ها کاربرد داراست . می قدرت ذکر کرد ورق گالوانیزه برای مصارفی کاربرد داراست که احتمال زنگ خوردگی آهن و تولید ضرروزیان وجود داشته باشد .


فروش ورق گالوانیزه مشهد

فروش ورق گالوانیزه مشهد در تارنما شهر آهن قابلیت و امکان پذیر شده‌است . شما دوستان به راحتی می‌توانید ورق های گالوانیزه با ضخامت های متعدد را در تارنما بازدید و نسبت به خرید آن‌ها مبادرت فرمائید . شهر آهن برای راحتی شما دوستان فروش ورق های گالوانیزه همه برندها و کارخانجات کیفیت خوب را ارائه نموده است .

فروش ورق گالوانیزه به سراسر مرزوبوم قابلیت پذیر می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد